E-TWINNING FARKINDAYIZ PROJESİ İLE ÖĞRENCİLERİMİZE MINDFULNESS FELSEFESİ EĞİTİMİ

SARS-COV-2 ENFEKSİYONUNUN (COVID-19) NEDEN OLDUĞU SALGIN İNSANOĞLU İÇİN ÖNEMLİ BİR TEHTİD HALİNE GELMİŞ VE HALEN DÜNYANIN HEMEN HER ÜLKESİNİ ETKİLEMEYE DEVAM ETMEKTEDİR. BU SÜREÇ HEM YETİŞKİNLERİN HEM DE ÇOCUKLARIN GÜNLÜK YAŞAMLARINDA ÖNEMLİ DEĞİŞİKLİKLER MEYDANA GETİRMİŞTİR.YÜZ YÜZE EĞİTİME UZUN SÜRE ARA VERİLMESİ, EVDE KALMA DURUMU VE BUNA BAĞLI OLARAK AKRANLARLA GEÇİRİLEN ZAMANIN AZALMASI, YILLARDIR ALIŞILAN GÜNLÜK RUTİNİN BOZULMASI, HIZLI VE YANLIŞ BİLGİ AKIŞI , BELİRSİZLİĞİN NEDEN OLDUĞU STRES VE KAYGI , KENDİMİZİN YA DA SEVDİKLERİMİZİN SAĞLIK DURUMLARINA İLİŞKİN KORKU VE ENDİŞE HALİ ÇOCUKLARIN /ERGENLERİN FİZİKSEL VE RUHSAL İYİLİK HALLERİNİ OLUMSUZ ETKİLEMEKTEDİR. ÇOCUK VE ERGENLERİN PSİKOLOJİK VE FİZİKSEL SAĞLIKLARININ KORUNMASI SON DERECE ÖNEMLİDİR. MINDFULNESS(BİLİNÇLİ FARKINDALIK) TEMELLİ ETKİNLİKLER İLE ÇOCUKLARIN KAYGILARINI YATIŞTIRMALARINA  DUYGULARINI DÜZENLEYEBİLMELERİNE , STRES İLE DAHA İYİ BAŞA ÇIKMALARINA YARDIMCI OLMAK AMAÇLANMAKTADIR.

OKULUMUZ  İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNDEN  PINAR EFE'NIN  ORTAK OLDUĞU E-TWINNING FARKINDAYIZ PROJESİ İLE ÖĞRENCİLERİMİZE MINDFULNESS FELSEFESİNİ ÖĞRETECEKTİR.